Wednesday, January 6, 2010

YB Nizar Jamaluddin: Semoga Cepat Sembuh


Jam 10 pagi :

Berita muktahir akan menyusul. Difahamkan beliau ( DS Nizar) kini sedang berada di Hospital Besar(Unit Pesakit Luar) Raja Permaisuri Bainun, Ipoh sekarang. (diterima dari sms 019-57132XX).

Jam 10.34 pagi :
Dimaklumkan kenderaan beliau terbalik di depan Hotel Casuarina, Ipoh. DS Nizar mengalami kecederaan di bahu dan kaki. Kerosakan kenderaan tidak dapat dipasti lagi. (sumber SMS : anak-sengat)

Jam 11.15 pagi :
Alhamdulillah, beliau hanya mengalami kecederaan ringan sahaja di bahagian kaki dan bahu. Beliau memandu sendiri kereta tersebut, dalam perjalanan ke klinik gigi pagi tadi. Kereta beliau terbalik dan rosak teruk, difahamkan situasi itu berlaku ketika beliau cuba mengelak sebuah kenderaan lain jenis Volvo di jalan tersebut. TAKBIR ! ALLAHUAKBAR !! (sumber SMS : anak-sengat)

11.30 pagi
Muktahir dari blogger Ajijoi :
DS Nizar hanya mengalami kecederaan ringan dan luka kecil di bahagian siku kanannya dengan hanya satu jahitan. Saya masih berada bersamanya di wad pesakit luar di Hospital Raja Perempuan Bainun, Ipoh. Beliau kelihatan ceria menyambut ketibaan kami. Berita yang mengatakan bahawa beliau dimasukkan ke wad ICU adalah tidak benar sama sekali. Gambar-gambar DS Nizar akan diuploadkan kemudian.

Albanjari.blogspot.com

2 comments: